Tereza Plšková


 

Disky Aston Martin

Design tohoto produktu vznikl na základě analýzy křivek a porovnání brand identity a brand image značky Aston Martin. Hledala jsem tvarosloví, které bude vyplňovat mezeru mezi těmito tábory. Elegance s trochou dravosti, která omladí současnou zákaznickou základnu. Značka, která v této době stejně jako mnoho dalších zažívá krizi identity. Očekává se od ní jistota v podobě tradice, ale kde v tak úzce specifické skupině najít tu jiskru a atraktivitu pro nové zákazníky? Tvarově je návrh disků inspirován právě tradiční formou loukoťových kol, předpokládaná technologie je záměrně vyhnána až na hranu. Tím tradiční motiv nabírá zcela jiný rozměr a estetiku. Vášeň, hodnota, vytrvalost, duše. To je Aston Martin. A kdo je jeho řidič? Ten, kdo si je vědom svých hodnot a věří tomu, že úspěch je jen začátek…